Slapp söndag!

Hade riktigt roligt igår lär jag säga. Och det är ju tack vare dom bästa. Det blev utgång i Sandviken. 18åringar 50+ och så några som oss, mitt i mellan :)

Sov till 12 idag :) fast jag har vaknat till flera gånger innan men jag orkade inte kliva upp nå tidigare. Efter 2 Alvedon och lite kebab i magen är man ju i toppskick. Lite seg är man ju men det hör ju till.

Peter stack iväg och fiska rätt så snabbt jag anlänt hemma. Han är galen i den där fisken, haha fast det är kanske sista gången han kan angla nu för efter hans em vecka och 12 timmars helg kanske isen ät för dålig, man kan ju alltid hoppas ;)

Annars så håller jag på badar kidsen, Hjalmar är ren och klar och tar sig en liten tupplur och Arvid är i badet nu.

Ikväll blir det bara slappa i soffan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0