Måndag morgon!

Fick Arvid och somna om imorse till 7.40 och vi låg och drog oss till 8,15 kors i taket!

Igår firade vi Mamma som sagt. Hon fick två gästhanddukar, ett serveringsfat och en skål och tulpaner av oss, allt i Mammas favoritfärg lila. Vi fick både mat och tårta där. Vi åkte hem igen till bandyfinalen och efter en rysligt spännande avslutning vann SAIK SM-guld. Grattis till det!

Idag känner jag mig slapp och slö. Men hoppas på att det är övergående för här hemma behövs det tvättas och städas som vanligt. Tycker jag inte gör nå annat :) men med en kräknisse här hemma förbrukas många handdukar och mkt kläder går åt för både lilleman och mig.

Slutsurrat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0