Det rullar på!

Idag har jag bara varit hemma i stort sett. Jag tog mig en lur med Hjalmar på fm. Slängde ihop lite lunch och hämtade hem Arvid från dagis. Har sedan tvättat och plockat undan en massa vinterkläder och skor osv. Var även in på kallvinden och rota fram lite bebisleksaker som jag har diskat upp. Hjalmar kan hålla saker i handen ibland om man sätter en sak i handen på honom men har inte riktigt rätta kontrollen över dom än :) men han försöker och få allt han får tag på till munnen.

Sen håller han på härjar som tusan ibland när han ligger ner, han försöker tappert och vända sig till mage men icke. Men från mage till rygg vänder han sig. Och halvligger han i famnen kämpar han sig frammåt/uppåt. Och så älskar han och stå i knät. Men han är ju inte så stark som han vill och benen viker ju sig då och då men. Men jag kan tycka att han är lite dålig på att hålla upp huvudet ibland, han kanske har för tunga kinder :) och så tycker jag att han är lite sned i huvudet, så det lär jag be Janet titta på.

Tog även fram lite kläder efter Arvid, bl.a. Skinnjackan i strl 68 :) men vissa 68 kläder är för stora än. Nog surrat om lillfisen nu men tiden går alldeles för fort och min bebis blir mer och mer en icke bebis :)

-1,4 på en vecka. Efter en dipp med ett stort + men nu är jag på banan igen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0