Tack för tipsen!

Tack för tipsen, dock var det slut på shortsen på HM shoppen. Men det kanske finns nån strl kvar i butik. Får se när jag kmr iväg dit. Annars ska jag glutta på maxi ikväll el i morgon.
Och tack Sandra för dina fina ord :) och jag är inte så mycket för fotboll annars men EM & VM och kvalen dit är jag väldigt intresserad av, det är nån viss stämning över det hela :)

Annars idag har vi pratat med prästen om dopet och sen tog jag och Elin en promenad. Hann olja in bordet medans Hjalmar sov och Arvid lekte ute på en. Om barnen kommer i säng i bra tid ikväll lär jag ta stolarna också.

Hjalle fortsätter och vara rätt kinkig och missnöjd men det ser inte skönt ut i mun på han stackarn :/ i Norge finns det en salva för barn som får tänder som bedövar och lindrar, receptfritt. Vad tusan kan dom inte ha den i detta avlånga land också då?

Dags att sätta igång med dagens middag, fläskfilé med kantareller och färskpotatis. Mums!

Kommentarer
Postat av: sara

har läst man kan ta flytande alvedn på tandköttet, testat? :)

2012-06-07 @ 17:48:52
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0