Otaggad

Idag gjorde barnen tidig morgon är hemma. Men Hjalmar kom på 50 min senare efter art ha väckt upp hela faniljen att han är nog bra trött och vill sova mer så han slocknade precis.

På fm ska vi ge oss iväg till Storvik för att fira Lewi som fyllde 2 år i söndags. Och ikväll ska jag till Gävle och fira Malin som fyllt 40. Vi ska äta först och sedan blir det väl utgång någonstans.
Men just nu är jag inte ett dugg taggad :/ vet inte varför riktigt heller. Vädret hjälper ju inte riktigt till med nå partyfeelings om man säger så :) det återstår och se om jag följer med ligan eller om jag blir kvar hemma.

Annars så ska ju tre av mina brudar ut på Mustasch ikväll och en fest med dom är ju aldrig tråkig, men Mustasch lockar inte mig nå speciellt heller. Jag är nog bara tråkig idag och är inte i den rätta stämningen, vi hoppas det ordnar till sig. Jag som är nyklippt och blond, haha nästan iaf. Är bra ljus nu och det känns väldigt ovanligt.

En dålig bild på mitt hår

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0