Nationaldagen!

Mamma kommer ut om en stund, var så länge sen hon träffade Arvid tycker hon :) Hjalmar träffade hon i helgen iaf. Vi ska äta lite Tacogratäng och umgås en stund.

Vädret är ju för jäkla drygt, sol, regn, sol, regn. Har varit ute före lunch innan regnet kom som en störtskur. Nu sitter jag i soffan och har en kinkig Hjalmar bredvid mig som efter 393838 försök lyckats lägga ifrån mig honom från famnen. Han är en kurbebis nu och jag känner en vass kant i munnen så det är väl tänderna som gör honom lite mer kramsjuk. Arvid han är torsk på youtube och tittar på allt från monster truckar till Thomas tåget. Han skulle kunna sitta där hela dan om han fick :)

Jag grejade om i datarummet igår, satte upp en hylla, kortet på pappa och nya gardinen för 49:- från jotex. Och för dom pengarna var den helt okej :) hoppas bara det håller sig i bättre ordning där inne nu :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0