23.56

Det blir lite dåligt med inlägg för jag bloggar oftast från mobilen men appen är ju sopslut så jag kommer inte in där.
 
Vi har haft branta midsommarhelg. Vädret kunde inte ha varit bättre. Vi tillbringade em på Hembygdsgården med Mamma/Mormor. Och mot kvällen kom grannarna över och grilla och v kunde sitta ute hela tiden. Kvällen avslutades rätt tidigt då Peter skulle åka iväg tidigt på lördagen. Arvid gjorde en fuling på kvällen då vi skulle gå in och duscha, och Elias han skulle ju få bada så Arvid drog iväg som ett skott medans jag gick in en vända. Kommer hem till grannarna var på Arvid gör ett hopp ner i badkaret där Elias sitter och slänger ur sig " Mamma, jag kommer hem när jag är färdig" :) haha ja jag och Tesa fick oss ett gott skratt och jag fick ta med mig Arvid nybadad i en handduk hem :)
 
Peter är ju i Norge denna vecka så jag och grabbarna grus är själva. Tråkigt men fisketokig som han är så :) igår tog vi oss till Trebo för gåbingo och efteråt blev det lunch på Ikea. Och jag var inte alls klädd för det men det bjöd jag på ;) fick med mig två tavlor hem också som jag tänkte ha i datarummet. Får visa sen.
 
 
Har städat av nedervåning här på kvällen och  det är helt sjukt vad skitigt det blir spec under soffan. Hatar att man inte kommer in med dammsugaren under utan man lär flytta hela soffan :/ näe nu lär jag ta och sova. I morgon beger vi oss till öppna. Och på em ska jag besiktiga bilen, kommer nog bli ett helt A4 papper med tvåor :/
 
God natt!!
Kommentarer
Postat av: FiaJ

Typ av twinner munstycke kommer du nog under med, de gör man under våran soffa iallafall :)

2012-06-26 @ 11:32:04


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0