Veckan som gått!!!

Men vad dålig jag är och skriva. Dom måste fixa appen snart :)
 
Jag sammanfattar väl veckan lite.
 
I tisdags var vi som sagt på Öppna, luncha på IKEA och fick även med oss en ram, glasburkar, pskor och saxar osv till Arvid, glasburkar och förvaringslådor hem. Jag dumpade barnen hos Therese och besiktigade bilen. En 2 blev dom vi redan visste men Peter inte hann laga innan han åkte. Men behöver 2 nya däck i fram :/
 
I onsdagskväll tog jag och Erica en bilbingovända i Storvik där jag vann 1900 :) Mamma var här hemma och passa kidsen.
 
Torsdagen packade vi med oss picknick och åkte till Högbo för en massa lek osv med Emma, Tilde & Saga och Carro & Thelma och Bettan. På kvällen hade jag och Arvid en myskväll och han fick vara vaken tills han Anna på soffan id 22 tiden. Känner att det är för lite  "bara Arvid & Mamma tid" 
 
Fredagen spenderades på Öppna igen, säsongsavslutning var det så vi sjöng och fick glass och barnen fick även såpbubblor. Vi lunchade på donken med Sandra & Elton, Sara, Alva, Smilla & Samori puttrade sedan n till Gävle och barnens hus en vända innan vi åkte hem och hade äta sallad och jordgubbar och spela tp kväll med Sandra :)
 
I går tog vi med oss Mamma/Mormor och åkte till Ockelbo för marknad på em. Chips & viltkorvar fick följa med hem i vanlig ordning :) vi mumsade pizza på Viking på vägen hem med Johansson som sedan följde med hem och vi kollade på världens sämsta film och surra en massa fram till 01 :) Arvide ville sova hos Mormor så han blev kvar där.
 
Hjalmar har sovit hela natten till 7.15 det tackar vi för. Arid kommer hem vid lunch så det ska städas av lite och tvättmasförfular för fullt. Peter kommer hem idag också och det ser vi fram emot. Det är skönt med ett brake från varandra men nu saknar vi han på tok för mkt :)
 
Nu lär jag jaga Hjalmar innan han är i badrummet och vid toaborsten (det är min skräck ) så vi lär lära oss och stänga dörren för han tar sig överallt nu :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0