Sol, och så lite regn då såklart!

Solen har lyst för det mesta idag, men en regnskur lära bara klämmas in.
 
Dagen har spenderats mesta dels hemma. På fm var Elin & Alexander hit och drack kaffe och lekte. Sen på em var jag och Arvid över till grannarna en sväng och njöt av solen.
 
Eftersom bloggappen inte funkar så blir det väldigt dåligt med bilder här på bloggen. Bloggar mest ifrån paddan och från den kan jag inte lägga upp bilder. Någon som kan och vill förklara så är ni mer än välkommen att göra det, om det ens går :) vad vet jag. Men följ mig på Instagram om ni vill se bilder, Fiaf86
 
I morgon lär det handlas och så blir det grillat för att "fira" att Peter går på semester. Om det inte spöregnar vill säga, vilket känns som störst sannolikhet.
Vädret gör mig grymt deprimerad.
 
Nu ska jag försöka lägga mig i tid för en gångs skull.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0