Regn regn regn

Vad dålig jag är på att blogga.
 
I lördags var vi ju som sagt till Furuvik, och vilken kanondag vi hade. Perfekt väder, härliga människor, karusellåkande, tittande på djuren, badning osv. Vi var där mellan 10-18 så vi var helt slut när vi kom hem =)
Arvid vann en stor kexchoklad också, det var Junia som fick stoppa hjulet =) Så barnen fick med sig en varsin kexchoklad hem. Väl hemma så blev det inte många knop och så fort Hjalmar somnat vid 21 la sig både jag och Peter och somna direkt =P
 
Igår var vi bara hemma och både Farmorn och Mormorn var ut och hälsa på. Idag åkte vi till Peter´s moster för lek och fika på em. Senare mot kvällen kom Mormorn igen, och hon hade med sig ett bord med parasoll till barnen. Tack för det.
 
I morgon ville Farmorn låna hem Arvid över natten. Och Peter drar iväg och fiskar efter jobbet. Så jag och Hjalle blir själva, frågan är vad vi ska hitta på. Inte lär det bli Strandbaden och sola och bada iaf.
Är grymt less på detta skitväder nu.
 
Bordet & Parasollet kommer från Rusta och var nedsatt till 395:-
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Sara

Sorry om jag nyss Ali na en tom kommentar :) idag ser vädret strålande ut men de kanske ändras :/

Svar: Ja det blev rätt fint men det är ju ingenriktigt värme. Spec inte på kvällarna. Och så lära det ju komma en skur :/
Fia

2012-07-17 @ 08:52:40
URL: http://blondstar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0