En söndag i juli

Denna regniga dag har bestått utav gåbingo, mat hos Mamma och avvinkning av äldsta sonen. Han följde med Farmorn & Örjan till husvagnen ett par dar. Jag och Hjalle tog med oss Johansson in till Valbo en vända och spenderade lite pengar, skulle köpa en massa annat än det jag kom hem med egentligen. Jag fick iaf med mig 1 tunika/klänning, 2 toppar och 1 linne. Arvid fick två t-shirts och Hjalmar 2 par byxor, en boddy, en mössa . Och Peter blev utan ;) Det blev höstkläder åt Hjalmar fast jag behöver nå fler shorts osv, iofs verkar ju inte det behövas här hemma men vi pyser ju till Bulgarien i augusti och där hoppas jag att solen vill visa sig. Jag och Hjalle stannade till hos mamma igen på vägen hem och väl hemma hade Peter kommit från jobbet och vi åt lite rester och titta på en film Fia tipsat om, Safehouse. En actionrulle med Denzel Washington, Fares Fares och så lite Joel Kinnaman på det :) rätt bra faktiskt. Helt sjukt vad tyst och tom det blir utan Arvid här hemma. Saknar han redan, våran skrotnisse som är mer vild en tam ;) jag frågade honom hur jag skulle klara mig utan honom. - Mamma du får vara med Hjalmar, så åker jag till Farmor. :) ja nån dag ska väl gå bra iaf :) Hjalmar är mer vild en tam han med. :) Han är överallt, och så är han så rolig och står i krypställning och juckar :) han kryper nått steg på lektäcket men annars går det ju fortare och åla. Och så sätter han sig själv nu också. Och ikväll när han skulle sova rev han nästan hela sängen, efter ca 1 timme och 15 min somna han iaf efter sitt bökande :) Och så har han börjat lyft på små tjejkompisars kjolar, redan ;) haha Surrar och surrar i vanlig ordning, god natt med er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0