Gymapremiär!

Idag var det gympa premiär för Arvid. Han var ensam kille bland ett gäng tjejer. Jag tyckte det var hur bra som helst, och bra för Arvid. Han har ju vääääldigt mycket överskottsenergi och ett stort rörelsebehov. Arvid tyckte självklart att det var superroligt han också, men jag tror han hade gärna sprungit mera och gjort mindre på alla olika stationer vi gjorde i ordning, och så skulle han nog kunnat stanna i 2 timmar till ;)

Vi fick lite egen tid också då Tesa och Emelie tyckte att Hjalmar kunde stanna hemma med dom. Så jag lämnade flaska och ersättning utifall. Allt hade gått bra med min lilla fis och han hade ätit precis innan jag kom så jag fick ta och pumpa ur "ett mål" innan jag skulle sprängas :)

I morgonkväll kan det bli lite pizzamys hos Grufen med knattarna. Vi får se hur morgondagen ser ut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0