Gnällig.

Jag måste verkligen ta tag i mitt hem, det håller på att förfalla. Jag som älskade att pyssla till och ha fint och köpa gulligt "småkrafs" osv nu är det mer en ful svinstia för jämnan. Jag vill ha lite förändring här hemma.....

Men först lär jag väl ta hit en container och slänga en massa, det växer saker och prylar i det här hemmet, jag blir galen.....

Och så har jag 2 barn och 1 karl som inte kan sova, och kan jag sova då?!... Nej!
Men jag tror Arvid har kommit till ro och Hjalle är på slutversen och om karln sover eller inte skiter jag i, han intog soffan så slipper jag höra hans suckande och vridande på sig ;)

Bitterfia ska nu sluta gnälla och försöka få sig lite sömn så kanske jag är gladare i morgon ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0