VV & Bulgarien

Jag och Mamma började på Vikt Väktarna för 4 veckor sedan, och det har verkligen gått upp och ner varje vecka. -2,3 +0,2 -0,2 -1,8 så totalt 4,1 kilo på 4 veckor så jag får väl vara nöjd med. Och fler kilon ska det bli, jag tycker det går bra att räkna points och jag får ju äta vad jag vill bra jag håller mig till pointsen. Så till helgen använder jag min veckobonus och tar mina efterlängtade chokladbit. Så då blir det inte tråkigt =) + att Vikt väktarna står på egna ben, man behöver inte röra på sig men gör man det går man ju bara ner mer. Och jag är ju asdålig på att röra på mig men förösker bättra mig mer och mer. Så jag kommer fortsätta med att räkna points för jag gillar denna metod.

Så hejja mig, måste peppa mig själv =)
Och idag har jag så många poäng kvar att jag kan äta en vaniljsemla från Marangoni med gott samvete ;P


Vi har bokat resa till Bulgarien också.
Grannarna hade bokat och tyckte att vi skulle följa med. Det fanns en lägenhet kvar så vi bokade vi med.
http://www.fritidsresor.se/resa/bulgarien/sunny-beach/lagenheter-iskar/?season=sommar-2012
Inget lyxhotell kanske men det duger nog alldeles utmärkt åt oss =P
20/8 åker vi så det är lååångt kvar.

Kommentarer
Postat av: sara

men va kul! jag tänkte oxå börja sen när bebis kommit :D alla verkar gå ner :) fortsatt lycka till! å va kul o ha en resa att längta efter :)

2012-02-21 @ 20:24:07
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0