Lördag morgon!

Ligger och halvfilurar på soffan med dom små. Hjalmar sover och Arvid tittar på Toy story.

Idag ska han få åka till Mormor och sova där, i Morfars säng. Det har han längtat efter hela veckan. Peter han jobbar och jag och Hjalmar ska på 25 + 28 års kalas. Tommy och Carro som har fyllt/fyller. Men på dan skulle jag ha varit till Gävle för jag behöver en bh. Och jag fick ju presentkort på Rena Rama Under av mina jobbartjejer när jag fyllde som jag inte använt så det passar väl ypperligt bra. Så en tripp till Gävle får det nog bli.

Hjalmar är för övrigt mycket bättre. Han hostar fortfarande när han äter och är lite snuvig men inte alls lika förkyld som han varit. Och han äter mer varje gång och inte lika ofta nå mer. Och är vaken mycket mer. I förrgår somna han vid 21 och sov till 3 åt och somna om till 7.30 och igår somna han vid 22.30 och sov till 5, och det var nog Peter som bidrog lite till det då när hans klocka ringde och han gick upp. Men han somnar ju om så det är skönt. Det är värre med Arvid som vaknar i 5-6 tiden och vägrar sova mera :)

Näe nu blev det surrigt. Ha en bra lördag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0