Alla hjärtans dag!

Denna dag är inget vi firar precis men att få blommor är aldrig fel. Det uppskattas vilken dag det än är på året =)

När vakna i morse och kom ner så stod denna fina bukett med ett kort på bordet, på koret stod det
 " Visste du hur speciell du är - Jag vet. Älskar dig, pussar och kramar din Peter"
Han kan ibland min fining.
Älskar dig<3





Kvällen kommer att spenderas med Hjalmar då Peter jobbar em och Arvid ska sova hos Farmorn på hennes begäran, och Arvid är taggad som vanligt. =) Nu väntar jag på min fina Mamma som ska komma hit och vara med Hjalmar en stund medans jag skjutsar in Arvid och så ska jag passa på att handla lite.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0