Magsjuka?!

Det är frågan. Arvid har ätit som vanligt i dag, bättre än annars faktiskt. Mot em så sa han att han ont i magen och jag frågade om han behövde gå på toa, kräkas eller var hungrig men ingenting. Efter 40 min så satte jag Hjalmar precis i stolen för lite mellis när Arvid kom springandes och sa att han lära kräkas, och mkt riktigt så gjorde han det på köksgolvet. Så jag sprang in med han på toa där han fortsatte. Men efteråt var han pigg och såg Inge blek ut och tog ett bad. Efter 1-1,5 timme skulle vi äta, vi andra. Och Arvid skulle bestämt ha mjölk men 10 min efter det så kom ju det upp. Sen efter det bar han så hungrig sa han?! Så lite vatten och ett smörgåsrån fick han. Nu sover han sen nästan 2 timmar tillbaka.

Är det magsjuka eller nått han ätit eller vad?! Konstigt när han vill äta på en gång tycker jag... Funderar om det är Laktosen som spökar igen men det är ju magsjuketider nu.

Vi håller tummarna att det inte blir nå mer och det var något annat som orsakat det. Annars är det väl någon annans tur och så får vi säga bye byr julafton :(... Nej, glad och positiv ska vi vara, i morgon är allt som vanligt igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0