Hej hå

Arvid har nu hunnit fyllt 4 sen jag skrev sist och på måndag fyller lilleman 1år. Vart tar tiden vägen?! Helt sjukt, det går för fort.

I morgon är det dags för Lucia och vi åker till dagis till 8.00 jag och Mamma för att titta på våran fina tomtenisse när han sjunger och går i Luciatåg. Hjallebus får självklart också vara med och vara tomte han med.

Så i morgon är det 11 nätter före jul, vi blir här hemma på julafton. Och jag har övertalat Peter om att vi lär ha en gran. Det får bli plastgran men bättre än ingen alls iaf :) Men nästa år SKA JAG vara ute i tid och likaså alla andra år framöver. Eftersom vi alltid kommer att två kalas och en jul inom loppet av 1 månad.

Nu är lilleman vaken igen, förkyld och gnällig. Meen det hör ju till ;)

Och jag SKA bli bättre på att skriva här.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0