Fel julpynt och fullspäckad morgondag!

Peter kom hem från jobbet och såg granen och hade helt plötsligt invändningar om hela julstöket här hemma :)

För det var minsann ingen "riktigt" gran för den hade inte den klassiska julgransljusen utan en stjärnslinga(som vi haft i granen sen vi vart ihop) och det var fel på kulornas format och färger, runda kulor och röda ska det va för så var det minsann när han var liten. Det här var för modernt :) haha och ljusstakarna i fönstren var inte heller bra, det ska inte vara hjärtan utan klassiska stakar. Och inte hade jag tillräckligt med tomtar heller och dom vi har var fel färg, en vit tomte är ingen tomte tydligen :) och jag kan hålla med honom att det är lite dåligt pyntat men när man har en 1 åring vid namn Hjalmar Fagerlund som är ÖVERALLT och plockar och donar så får det vara lite glist med tomtar ;P men Peter lär släppa 90-talet och hänga med i svängarna ;D

När jag och Arvid klädde granen så hängde vi upp kulorna och Hjalmar tog ner dom :) och när dom lagt sig hade jag på glittret ( sånt där smått som man kastar över granen) så vi får väl se vad han tycker om den i morgon.

Sen och försöka ha julklapparna under granen från och med söndag är nog omöjligt. Inte för Hjalmar men Arvid skulle inte kunna hålla sig. Han skulle riva upp dom så fort man skulle lämna rummet :P


Morgondagen är fullspäckad. Jag hoppas allt går enligt mina planer så kanske jag kan ta det lite lungt lör & sön.


God natt från stressmonstret!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0