Rullar på

Det går väldigt långt mellan gångerna nu.
 
Det händer inte något speciellt om dagarna. Peter hoppa in och jobba em denna vecka då det behövdes folk. Men lite besök av några kompisar till Hjalmar och deras Mammor hade vi igår. Bjöd på kycklingpaj till lunch och nybakta bullar till fika. Vi har varit på kalas och firat finaste Devin som fyllde 5 år igår. Jag och Arvid har varit och handlat presenter åt Thelma som fyllde 3 år i tisdags och till Alexander som fyller 2 år i morgon.  Farmorn ville att Arvid skulle sova där igår så jag och Hjalle åkte till Storvik och hälsa på Lewi och Erica.
 
Det börjar dra ihop sig för festen också. På lördag är det dags och vi blir runt 15 st och håller tummarna att vi kutritat ute. Sommaren verkar ha sagt sitt, eller sommar och sommar kan man inte kalla det somvarit heller.
 
Och snart drar vi iväg till Bulgarien också, det ska liv riktigt skönt. Fast lite orolig blir jag ju med att flyga och  med två vilddjur, men det är bara 3 timmars flygresa så jag hoppas det kommer att gå fort och bra. Är lite små grejer som ska inhandlas inför resan men det tar vi nästa vecka. Och så vill Peter att vi hittar på något med kidsen här i detta avlånga land. För när vi kommit hem igen börjar Peter jobba och Arvid börjar på dagis igen. På nya avdelning också med 3 & 4 åringar. Det blir nog kanon det. Fast han har blivit väldigt Mammig under sommaren så vi får väl se hur det går. Igår ville han tilltro sin Mamma när han var hos Farmor, och det har aldrig hänt. Men hon lyckades få honom att stanna till slut :)
 
Och vad tusan ska jag ha på mig på lördag?!......
Kommentarer
Postat av: Fia

Paddan skriver ju som den själv vill...

2012-08-09 @ 15:08:43
URL: http://Fiaf86.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0