Onsdags tacos!

Igår gjorde jag och Hjalmar ett besök hos Sandra och Elton. Sara och Samori var också där och vi fika och surra i vanlig ordning. På kvällen blev det bilbingo men det verkar omöjligt och vinna i Forsbacka.
 
Idag har vi bara varit hemma. Eller Peter och Arvid var ut i skogen en sväng och kom hem med kantareller. Micke kom ut för en stund sen och hade med sig flyttkartonger. En början till min rensning. Lär ta tag i allt här hemma men det går sakta. Har fyllt en sopsäck med skit som ska slängas och det lär bli flera innan det är klart. Och i kartongerna tänker jag packa i sådant som ska sparas och sånt som jag tänkte sälja på loppis. Lär ta och besöka en loppis någon dag och försöka bli av med lite. 
 
Nu kom även Mamma och vi ska fixa i ordning lite tacos och mumsa.
Kommentarer
Postat av: Elin

Va tusan, vet inte om jag råka svara på din kommentar i min blogg eller här.. ser ingen nånstans :D haha

2012-08-05 @ 20:21:28
URL: http://thyran.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0