Kaonkväll!!!

Gårdagen blev lyckad som tusan. Jäklarns vad kul vi hade, och vad vi handlade =P Nästa år blir det nog en repris, för Eva som höll i partyt är hur bra som helst. Rolig och trevlig och har svar på alla konstiga frågor man kan tänkas ha =)
 
Mina vänner från Färnbo drog iväg till Strandbaden, och ett gäng drog in till Sandviken. Själv banga jag. Kände inte riktigt för utång och så var det skönt att redan vara hemma efter man festat, annars brukar det bli att jag sover hos Mamma och sova hemma i sin egen säng är ju alltid skönast. + att jag hann plocka unda och städa av innan barnen var hemma igen.
 
Arvid var i Furuvik igår med Farmorn & Örjan. På kvällen hade dom haft det tufft med honom för han skulle promt hem till sin Mamma. Han grina och var hysterisk stackarn. Vid 4 hade han sedan vaknat och ville ringa till mig och ville hem. Så ha var hemma redan på fm. Han har blivit så sjukt mammig. Men han har varit hemma med mig sen den 13/6. Skönt att a får börja på dagis snart så kaske det släpper lite och man kommer in i lite rutiner igen.
 
Hjalmar hade varit rätt kikig på fm han med, och luchen han åt kräktes han upp i stort sätt. Och på em ar vi inte fått i honom mer än 2 skedar mat men en hel del vatten. Man vet ju inte vad det kan vara men det är väl nått med tänder, eller något som spökar. Vi ska till BVC i morgon för vägning och mätnig. Sen ska det inhandlas inför resan. 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0