Hej å hå

Hjalmar har växt så det knakar, iaf på längden :)
 
Hjalmar 8mån 9235 tung och 74,5 lång
Arvid 8mån 8485 tung och 72,5 lång
 
Så Hjalmar har växt 4cm på 2 månader och har nu gått om Arvid i längden också  :)
 
Skulle handla osv idag men regnet bara öste ner så jag hoppade det. Hämtade hem resväskor från Mamma och en vagn hos Fia och Henrik. Vi har ju en vagn till Hjalmar men känner att det kan vara bra och ha med en till Arvid också som kanske vill vila/sova lite i Bulgarien. Så tack så hemst mkt att vi får låna Junias semestervagn :)
Tog med mig mat från vagnen vid Prix, och då slapp man laga både lunch och middag idag :) och så har jag nyss köpt en bärsele, en babybjörn för 150:- som såg kanonfin ut. Mamma fick hämta den åt mig så slapp jag åka in igen. Vi kommer inte hinna använda den så länge då den bara är till 11 kilo men för 150 pix är det lätt värt att ha till semestern. När man checkat in vagnen på flygplatsen kommer den vara guld värd.
 
Nu fortsätta tvätta.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0