Trött torsdag!

Idag är jag väääldigt trött :/ men det är bara att bita ihop. Ska pallra mig in i duschen strax, kanske piggnar jag på mig lite då. Sen ska vi göras klar hela ligan. Först lämna Hjalmar hos Mamma
och sen iväg till bryggan.

Ikväll laddar vi för hockey och nu måste Brynäs vinna, annars är det kört om det blir en match till i Skellefteå tror jag. Grönsaker och dipp har Peter bestämt som tilltugg. Först sa han chips men efter att ha gett honom "du-vet-att-inte-jag-ska-äta-sånt" blicken ändrade han sig :)

Igår "bulla" jag upp Hjalmar i matstolen för första gången. Provade även att ge lite banangröt men efter 3 skeden kväljde han sig :) ska prova lite mat nån dag får se hur han reagerar på det.

.....duschen var det..!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Meen fina söta lilla Hjalmar!! :) Gogubben!

2012-04-19 @ 19:44:40
URL: http://thessangruvman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0