Tisdagkväll!!

Föräldrargruppsträffen på Bryggan var kanon. Det är så skönt och höra att flera är i samma sits. Och man får veta en massa bra grejer. Så jag ser redan fram emot nästa träff, då är det pedagogerna som ska ge oss en massa verktyg och tips i vardagen. Och verkligen jättetrevliga och gulliga människor som håller till där. Nog surrat om det.

Hade en mycket trevlig fm på Öppna där det surrades en hel del med massa Mammor. Och Hjalmar gjorde sin riktigt riktiga vändning från rygg till mage idag. Annars har han liksom fastnat med armen under. Och här om dagen när han halvlåg i min famn pressade han sig fram/uppåt till sittande. Mamma
puppis blir sååå stor. Efter öppna tog vi en vända till Valbo för att leta efter Holley Blinkers i en viss strl men fann ingen nånstans. Så jag fick leta på en sida på nätet där dom hade snabb leverans. För jag har ju sagt att han får önska sig den bilen i påskägg, och senast idag hade han pratat om att han ville ha den bilen och skulle få den i påskägg sa Peter . Vissa saker kommer barnen ihåg väldigt bra :)

Annars så vann det röda kaffet idag, jag har tittat på matchen till och med :) så Grattis till finalplatsen Brynäs.

Får se om jag orkar titta på hela BB för ögonlocken börjar bli tung nu.

Kommentarer
Postat av: sara

max farmor har lärt honom att allt finns på nätet, så när vi säger nej till nya bilar säger han att man kan skicka efter på itnernet.. suck :) han har ju typ alla cars-bilar men ska även ha sånna som inte är så klända :P vi blir ju ruinerade :P



vad va de för specialpedagoger ni va på? lät intressant :)

2012-04-03 @ 23:08:12
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0