God Morgon!

Mina fina barn tog sovmorgon idag, 7.30 kom Arvid in. Det är lååång sovmorgon för hans del :)

Idag blir vi bara hemma till kvällen. Då kommer Micke hit och är med Arvid för det är en föreläsning om adhd med Monica från bryggan i BJ kyrka kl 18 som jag vill gå på och Peter hade planerat redan förra veckan att han skulle till Ljusne idag. Och Mamma är borta och likaså Lena & Örjan. Så Hjalmar får följa med mig, tror det blir för mycket med två kids för brorsan :)

Hjalmar har ätit majs och potatis 2 dagar och det gillade han :) Och nu sträcker han sig efter saker, ibland lyder inte händerna riktigt men han försöker iaf :) och så vill han klämma och känna i ansiktet på en. Och så har han hittat på sina fötter :) tiden springer iväg och min bebis blir så stor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0