Torsdagkväll!!

Idag har jag inte alls kännt mig lika "dålig", och det tackar vi för.
Däremot har Arvid varit så grymt Mammig och ledsen av sig osv, kom aldrig till ro när han skulle sova så inte vet ja om det är nå lurt på gång där, vi håller tummarna för motsatsen!


Igår hämtade jag sängen och skötbordet till bebisen. Personalen på Babyproffsen hade ett otroligt bra bemötande och var så snäll och lyfte in grejerna i bilen åt mig.
Arvid stanna hos Mamma/Mormor medans jag for iväg och när jag kom tillbaka köpte vi mat från Tzatziki, gott gott. Men det är nog godast och äta på plats.

Har iaf varit lite effektiv idag, har hunnit städat undan nedervåningen, lagat mat, tvättat 2 maskiner, städat övervåningen och bäddat rent i sängarna, nattat sonen och duschat.

Nu sitter jag här och tittar på Lyxfällan och det är helt sjukt hur folk lever.
Att folk tar krediter bara för attt det ska "se bra ut" utåt.

Snart dags att krypa ner i den renbäddade sängen, skönt skönt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0