Nattjobb.

Efter en sjuhelvetes natt så slocknade jag rätt tvärt när jag kom hem vaknade vid 13 tiden och stoppade i mig en macka och kissade. La mig igen då huset var tomt, 16.30 kom familjen och väckte mig så jag har sovit riktigt bra.

Så efter en dusch och lite matlagning så intog vi middagen och sen hamna jag och Arvid mysandes i soffan och titta på Blixten och åt lördagsgodis. Efter Blixtens slut blev det tandborstning så alla stora tandtroll försvnn och på med en pyjamas så slockande min kille på 2 min.

Nu sitter jag här och väntar på att åka iväg och jobba en natt till.
Hoppas på en lugnare natt men ändå inte för lugn då blir natten så lång.
I morgon ska jag upp i tid för i morgon är det kalas för Junia som gäller. Hoppas inte Arvid är sjuk bara för han har börjt blivit hes, snorig, klikar sig i öronen och verkar irriterad i halsen.
Så skulle han vakna med feber i morgon skulle jag inte bli förvånad.
Men vi håller tummarna för att det inte blir så.


Nu dags och packa ihop och stuva in sig bilen snart. Spotify strömmar ur Iphonen i bilen och jag lyssnar och sjunger på gamla låtar så jag blir fullt i skratt. Den som hörde mig skulle tro att jag lider av nånting =)
Det är allt från BSB, Hanson, Steps till SOAP, och det värsta är att man kan texterna fortfarande =D
Resan till jobbet blir bra mycket roligare iaf =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0