Tråkig.

Jag är så jäkla trött idag så jag är som en zombie. Jag vaknade redan 11.50  så larmet som skulle ringa kl 13 var det bara att stänga av.
Så vi pallrade oss iväg på kalas och mumsade i oss gotta.
Tyvärr så hade ju Junia redan det vi kom med i paket, 2 tingeling dressar.
Så det får hon byta.
Annars så har jag bara känt mig trött och tråkig idag.
Vi åkte till Mamma/Mormor en sväng innan vi åkte hem för att få oss lite presenter från Turkiet. Arvid fick bilar och kläder, jag en väska och Laura bodylotion och peter fick snus =) Så tack snälla.

Pizza fick följa med hem och sen har jag halvslummrat på soffan och nyss nattat Arvid. Peter har åkt iväg för att jobba natt och jag ska försöka hålla mig vaken genom Idol sen ska jag sova för att ställa om mig för i morgon jobbar jag kväll igen.
Det här med kombitjänst, småbarn och en karl som jobbar 4-skift är inge vidare, men snart är det över, tack och lov!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0