Vilken dag!!

Vilken otroligt lyckad födelsedag jag hade igår.
Tack alla nära och kära för era uppvaktningar. Jag är så himla nöjd med allt, och alla otroligt fina presenter.
Jag blev verkligen bortskämd, tack alla <3

Ett extra tack till Mamma och Therese som hjälpt mig och bakat och även till Peter som hjälpte till med allt under gårdagen.
Det blev en del smörgåstårta över men jag och Mamma tar med oss en varsin till jobbet så går dom nog åt =) Men däremot fanns det nog inte en gnutta kvar av marängtårtorna, dom var verkligen populära och vi fick mkt beröm för dom.
Och dom är ju helt sjukt goda också, hade gärnat tryckt en bit sån nu ;)

Men det tog på kraftern igår, jag var helt slut och det blev soffläge resten av kvällen och det känndes som om jag hade blivit överkörd av en ångvält.

Idag känns det bättre men ryggen är jobbig med mig, men jag gör mitt sista em pass idag.
Sen har jag 2 fm skift sen så....tack och hej slit, stress och tunga lyft.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0