Mysiga dagar.

Det är bra mysigt om morgonarna och vara hemma med Arvid utan och känna stressen att man ska iväg osv.
Han har ju så mycket tok för sig också och när han pratar kommer det mycket roligt ur munnen.

Mån,tis och ons fick Arvid vara på dagis några timmar. Han får ju vara där fullt ut nu när jag är hemma på gravidpenning men det vill jag ju inte. Men ändå vill jag att han ska få leka med sina dagiskompisar och inte "glömma" bort stället. För sen blir det ju bara 15 timmar veckan när bebisen kommer.

Igår tog vi och packade ihop badkläder och åkte till Badhuset på fm. Arvid var i extas. Och det var knappt nå folk så det var otroligt skönt. Vid lunch bagav vi oss till Sibylla för att äta hamburgare, så Arvid var nöjdre en nöjdast =)
Em spenderades hemma hos Mamma där vi firade min bror som fyllde 30 år igår.


Idag är Fredag och dagen är till mestadels fullbokad.
Det är nått nästan varje dag nu. Och jag som har 10000 planer på att göra en massa annat innan den 29/11, för efter Arvid fyllt ska jag bara vänta på bebis.<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0