Helgen över.

Helgen lider mot sitt slut. Och den trökigaste veckan är här, Peters nattvecka.
Grymt tråkigt. Men men, denna gång är jag ju hemma och inte jobbar om honom.

Igår fick jag en rejäl sovmorgon. Låg kvar och drog mig i sängen ända till 12 rycket.
Skönt, skönare skönast!!
Peter var in och lämna Arvid hos Farmorn och grejade med bilen innan vi tog tag i sängen. Jag var förste beskrivningsläsare och skruvhandräckare och Peter fick sätta ihop sängen. Det gick galant och så otroligt fint det blev. Nu är det bara resten kvar...!!


Igår kväll skulle vi äta på Church Street också men klockan var rätt mycket innan vi kom in till Gävle så det var 1½ timmes väntetid på bord så det skulle vi inte hinna med så det fick bli Brända istället, maten var grymt god där också.
21.15 befann vi oss på Filmstaden och tittade på Jägarna 2.
Jag tyckte den var skit bra och Peter tyckte den var skit dålig =)
Men en trevlig kväll hade vi iaf.

Idag hare vi varit ute och plockat undan studsmattan osv i det sköna vädret.

Nu dags att hänga tvätt igen och invänta bompamys med finaste Arvid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0