Färdigjobbat!

Då var det färdigjobbat på ett tag, skönt!


Arvid är inte på sitt bästa humör för tillfället och han har blivit hes, så frågan är om det är nå lurt på g.
Vi håller tummarna för det motsatta.
Håller han sig frisk ville Farmorn "låna" honom Lördag-Söndag så då blir det förmodligen bio för våran del.

Sängen lär bytas ut i helgen också, sen ska det donas lite mer med sovrummet så det blir fint. Har inte ens en gardin där och vi har bott här i snart 4 år?!? ;) Tur vi har en vit rullgardin som ser ut som en hissgardin utifrån ;P



Och jag har ju inte berättat vad jag fått i present heller.
Jag fick iaf en massa presentkort på Ikea, så nu kan jag äntligen köpa mina efterlängtade garderober.
Fick även presentkort på Trivsamt och på Köpis och kontanter.
Så det blev mycket presentkort, men fick också ett jättefint halsband, en pajform, en ljusstake och ett kit med kardemumma skorpor och Rödvinbärsgelé ifrån Cajsas Skafferi.

Och så den skjukaste presenten fick ju från mina tjejer såklart =)

Ett prentkort som det står följande på:
1200:- hos Anna Nygren.....dom är ju galen =PFör er som inte vet vem Anna är så är hon tattuerare =D
Så jag ska gadda mig, meeen jag vill gå ner en massa i vikt först. Så det blir väl lagmot till man är 85 och flyttat in på hem ;P
Näerå, det ska bli andra bullar efter kråkan tittt ut.

I morgon ska jag till BM och lyssna på bebis.
Och så kan det bli en tripp till Hästbo, om jag får nå svar...!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0