Bebissjuk.

Igår var jag, Arvid & Mamma förbi Sandra & Danne för att beskåda lilla underverket deras, Elton.
Det blev ingen längre visit men snart går jag hem och då kan jag åka dit för mig själv och pussa på han i lugn och ro ;)






 
Och man längtar ju inge mindre efter sin egen lilla bebis när man fick mysa med Elton, herregud vad jag vill att det blir december nu, bums!

I morse var det andra morgonen jag vakna av att jag hade sån fruktanvsvärd kramp i högra benet.
Och inget hjälper heller mer än att kliva upp ur sängen och röra på sig.
Och det börjar kännas i ryggslutet också, men har lite svårt och få kläm om det är njurarna eller trött/slut i ryggslutet.
Men 3 pass kvar att jobba, sen så.
Och så en grej till, vet inte ens om det har med graviditeten och göra men jag har förmodligen fått en propp i fingret också, har aldrig fått en propp förut. Men det börja med att ömma i långfingret, längst ner inne i handen, och jag har ju inte slagit mig eller så. Försökte leta efter nå bett eller stick men det syndes inget. Och varm var jag. Och jag blev blåare och blåare under dagen och kvällen. Så det var Sandras Mamma som trodde det var en propp. Men idag har jag inte alls lika ont och det blåa har lagt sig lite.

Men jag ska inte klaga, jag mår hur bra som hellst annars.

Nu en dusch och sedan sängen för i morgon väntar en lååång dag med släkt och vänner!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha nu skriver jag igen :)



Men jag brukar också få sånna där proppar. De jag har fått brukar vara på handlederna. Lite otäckt är det, men som sagt så lägger det sig på ett dygn ca :)



2011-10-09 @ 10:58:54
URL: http://thessangruvman.blogg.se/
Postat av: Elin

Stort grattis på din dag! :))

Hoppas du får en fin födelsedag. Kramkram

2011-10-09 @ 11:45:50
URL: http://thyran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0