To do list!

Har sovit ett par timmar på fm/lunchen idag så jag har lite svårt och somna nu :/ förkylningen är för tillfället som bortblåst men i morgon mår man väl kasst igen. Peter är riktigt förkyld han med, låter som om han kommit i målbrottet ;) Arvid är pigg än så länge, och vi håller tummarna för att det fortsätter så.

Till i morgon har jag lära gjort en "to do list" för att jag ska komma ihåg allt. Först och främst ska jag till optikern och sen är det en massa små saker som lär inhandlas på diverse ställen.

Nu dags att försöka sova, god natt!

Kommentarer
Postat av: ....

Kan inte du lägga ut ditt recept på dina "tacorullar" med kyckling eller va de heter.. Har hört att dom ska vara så goda :D

2011-11-10 @ 11:09:18
Postat av: E M M E L L Y

Bra att ha en to do list ibland ;)

2011-11-10 @ 11:57:39
URL: http://emmellys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0