Tisdagstacos!

1 målning kvar på väggen i datarummet, sen så ;) Ska försöka flirta med mig min andre hälft till IKEA i morgon men det är ju inte en av hans favoritsysselsättningar så vi får väl se ;P

Ikväll kommer Mamma & Peter´s Mamma ut på lite mat. Tacogratäng står på menyn. Och så ska dom få ett varsitt dagiskort på Arvid, för dom kom idag.
Världens finaste, fast han ser lite full i fan ut ;P Visar sen.

Ska till BM i morgon också. Torsdag till Fredag vill Farmorn låna gangstern, det känns lite si och så för han ska sova hos Mormorn på Lördag, ibland "lånar" dom han lite för mycket känns det som och så blir det tätt med dom gångerna man behöver barnvakt, men han tycker det är superkul själv så det går nog ingen nöd på honom =)

Ska få nya glasögon av Mamma också, tack snälla!
Inte nå värsting men bara ett par som jag kan komplettera till linserna.


Nu ska jag förbereda lite inför maten.

Kommentarer
Postat av: sara

jag tror man ska va glad o nöjd så länge de trivs o sova borta.. o då får man pusta ut lite själv :) förut va de att slippa vakna på natten som va skönt men nu när iaf max sover på nätterna så är de ju att få lite sovmorgon som är skönt, slippa upp o göra frukost till en ivrig kille :) men som du säger, ibland blir de ofta.. behöver vi barnvakt en helg, då är de ofta nån vill låna honom självmant helgen före eller efter så de blir tätt :) men de är ju skönt att ha sina nära o kära i närheten så man faktiskt kan få hjälp, och kul att de gillar att va med sitt barnbarn + att våra barn gillar sina far/morföräldrar!

2011-11-01 @ 20:30:22
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja hellre en gång för mycket än för lite men ändå så får man en känsla av att man oroat alla runt omkring en i onödan.

Även fast jag vet att vi gjorde rätt som åkte in!

Ja, tack vi hoppas det inte blir nå värre av de här.

Tycker ju dom ska behöva slippa vara sjuka när dom är så små.

Trevlig helg! Kram

2011-11-04 @ 11:01:43
URL: http://thyran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0