Söndagkväll.

Grattis till Fia som fyller 26 idag. Och tack för god smörgåstårta =)

Har bakat Dumlegrottor och Limebollar här på kvällen, ska fortsätta och baka i veckan och även tvätthögen lär minskas. Min bror kommer ut i morgon em för att agera bärhjälp. Linnéskåpet ska upp på sin plats och likaså byrån till bebisen. Så jag har en del att rensa och stryka och lägga till rätta.
Och så behöver jag en vända till Ikea igen för att komplettera lite till datarummet.

Annars så sitter jag och kollar runt för att leta på någon bra present åt min älskade son som fyller 3 år snart, stora killen. Men det är lättare sagt än gjort. Han vill själv bara ha bilar, traktorer, fyrhjulingar osv men han har ju 436086 st redan.
Julklappar tycker jag är mycket lättare för då kan man ge många småpaket med diverse saker.

Peter har självklart fått paket av Arvid idag också och så var jag och tände et ljus för Pappa på lunden<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0