Skitoxe!

Jag är helt knäckt, förstörd och ledsen. Linneskåpet jag köpt och gjort i ordning efter sega veckor av lathet går inte att få upp på övervåningen, våran cp trapp gör det omöjligt. Och då har vi ändå skruvat bort benen men icke sa nicke =(
Så nu är mina planer helt krashade. I det skåpet skulle alla handdukar och sängkläder få plats och vi skulle då få en extra garderob i vårat sovrum. Men nu står jag där utan nånting.....
Det sista jag tänkte på när jag köpte skåpet var ju och mäta om det fick plats i trappen på väg upp. Det kostade dock bara 150kr så, och nu är det skaft en hel del och så efter alla försök. Kanske det blir att ha det stående på altanen där man kan ha lite krukor osv och lite leksaker osv.
Vi får se....

Har kollat efter något annat som jag kanske kan köpa och sätta ihop uppe på plats men då blir det lika byrå som vi har i Arvids rum, den är ju superfin men det kanske bli tråkigt med 2 likadana...Men nått lär ske snart för jag måste få ordning och reda.



Arvids öga har inte varat eller nå idag så vi får se om det var falskt alarm i morgon.
Har iaf börjat med bakandet och Dumlegrottor,Limebollar och Ninini.......noooo winearbreads är klara och finns i frysen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0