Partysugen!

Misstolka mig inte nu. Jag längtar ihjäl mig efter bebisen och jag vill inget hellre än och mysa och pussa på den lille osv. Men jag känner att jag är bra sugen på fest ibland, =) Tänk er sommar och sol, kall cider, en cigg, bra musik och mina fina vänner.
Det kan int bli bättre. =)

Så jag längtar faktist lite till sommarn för då blir det en favorit i repris här hemma, Sexparty. Vi hade grymt rolig förra året och hon från Himmelriket ringde i somras och fråga om jag inte skulle ha ett party i år igen, men det känndes inte lika aktuellt när man är på tjocken. Men nu till sommarn blir det av igen, så håll ihop benen nu tjejer så inte nån ställer till det och blir på tjocken igen ;) eller använd det ni köpte sist så är ni på den säkra sidan ;)
 Men något vi hoppar till nästa gång är Pina Coladan gjord på flygbränsle....!




Men först och främst ska jag föda barn och mysa(?! =D) av att vara 2 barnsmamma.


Nu blir det mörkt snart, dags att förflytta sig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men å som ja längtar nu när ja såg den där bilden fy i satan va kul.. Sommar nu ja tack:).. Behövs lite nya grejor i förådet:)

2011-11-24 @ 22:56:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0