Pannkaka!

Har nyss stekt och ätit pannkaka med familjen. Arvid åt mer pannkakor än mig ;) annars brukar han vara väääldigt dålig på att äta så jag blir så nöjd när man ser att han får i sig mat.


På em fick vi en tid hos en DSK som ska titta på Arvid's öga. För nånting tokigt är det med det iaf för det har blivit mer rött under veckan. Och har baddat det med vatten hela veckan men det har ju inte hjälpt något.

Var hos BM igår också, väderna var bra och 1 kilo till hade jag lagt på mig dock men men. Hjärtljuden låg på 157 och så högt har det aldrig varit, inte med Arvid heller. Har legat på148 som högst. Ny tid om 2 veckor då ska jag få numret så jag ska beställa tid för läkarundersökning den 15. Men vi kan väl hoppas att krabaten tittat ut innan dess, innan den 15 alltså. ;) men ni ska se att denna varelse är lika seg som Arvid och tittar ut 16 dagar senare.....men int e jag bitter för det... Inte alls. Eller julaftons morgon, då slänger jag benen i kors och kniper!!

Nog om det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0