Ögoninflammation?!

Det har förmodligen Arvid åkt på. Inatt vid 4 kom han in till mig och sa " Mamma, en fluga på mitt rum i mitt ögan" Så jag följde med han in igen och såg ingen fluga och så stoppa jag om honom och tänkte inte mer på det. Men i morse när han kom igen så var han väldigt svälld i båda ögonen och det har varat lite från ena ögat och det är också lite rödirriterat på ögonvitan. + förkylningen. Så han kände väl att det var nå konstigt med ögat inatt stackarn.


Och vi som ska på kalas hos grannarna idag som Arvid sett fram emot men jag får gå själv för dom har varit sjuka hela högen och vissa med lunginflammation så jag tror dom inte vill bli sjuk igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0