Nerbäddad.

Ligger nerbäddad och ska ta mig några timmars sömn snart tänkte jag.

Dagen har inte bjudit på något mer än att varit hemma och grejat. Garderoberna är snart fyllda. Rullgardinerna är på plats i vardagsrummet, hade fula dryga träpersienner förut som Peter rev ner för ett bra tag sen men sen hände inget mer förns idag :) Tvättat har jag gjort också, det tar aldrig slut på sånt ;) har börjat tvättat bebisens kläder också för nu är byrån målad och ska få torka nån dag extra bara innan den ska upp på plats.

Dom ringde från Babyproffsen idag också och tala om att skötväskan jag beställt hade kommit. Det blev svart Teutonia, allt annat än Emmaljungas är bättre. Det får nog bli en vända till Gävle på torsdag efter optikern.

Nu slut surrat!!

Kommentarer
Postat av: sara

ska ni ha ny vagn oxå eller har ni kvar arvids? :) va mysigt med en bebis till! :)

2011-11-08 @ 10:58:48
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0