Febrig kille!!

Mkt riktigt så är Arvid sjuk idag. Jag vaknade kvart i 2 inatt av att det spelades på synten Arvid fick igår. Och då förstod jag att nått inte stämde. 39,4 visade tempen då han fick en Alvedon och somnade mellan oss vid 3 tiden. Och sov till halv 8 i morse. Nu ligger han bredvid mig på soffan och är bra hängig. Han verkar ha ont i bihåhlorna för han tar sig för ögonen/pannan/näsan och tycker det är jobbigt med ljus. Så han fick sig en Alvedon. Lillhjärtat mitt.

Nu somna han också, dags för lite lunch för mig och Peter då bara.

Kommentarer
Postat av: sandra

Stackars lilla vännen. Tur i oturen att det iaf kom inatt, så han fick ha sin dag igår! Hoppas han kryar på sig snabbt! Kram på er

2011-11-30 @ 12:30:36
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0