Svullarsöndag

Har varit på språng halva dagen. Först fick jag sovmorgon.
Och efter 11 åkte vi till Gävle. Vi lunchade lite, inhandlade morsdagspresenter osv.
Efter Gävle for vi till Mamma med en av presenterna och sedan till Peter´s Mamma med den andra.
Och efter en massa fikande tog vi med oss Cicki och Tove och får till Storvik för att fira Lewi som hade 1 årskalas, där fanns det ju också fika i stora lass.


Nu sitter jag nertryckt i soffan för mig själv.
Arvid sover och Peter har åkt till gruvan för ett nattskift.

Denna svullarsöndag fortsätter och jag gör ett dyk ner i godisskålen och tar och tittar på BB.


Grattis till Mamma och min finaste Ängel Pappa också som "har" 29 Årig Bröllopsdag idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0