Söndag Efertmiddag

Och jag har nyss vaknat, sov lite väl länge idag men det var alldels tyst och lungt i huset så jag segade mig kvar. Har nu gjort mina 2 nätter för denna helg, och ikväll går Peter på sin nattvecka.

Det blir inte många knop idag.
Pratatade nyss med Peter och han och Arvid har varit till Älgparken i Mo utanför Ockelbo och tittat på älgar och fikat och haft en kanondag. Arvid fick till och med följa med in till 2 älgar när dom skulle matas. Tjuren var väääldigt skygg och man lära vara helt tyst, Peter stod laddad med kameran men precis när dom börjar närma sig älgen rycker Arvid till och skrämmer älgen så han springer iväg =D

I morgon ska jag jobba igen, kväll denna gång. Men jag ska till tandläkaren på fm också, det ser jag inte fram emot men jag måste också då min förbannade tråd bakom framtänderna som lossnat, det var inte ens 3 månader sen sist så jag tänker inte ens betala för den lossnade i sömnen och då sitter den dåligt.


Nu ska jag äta lite mat som är kvar från gårdagen, Mamma kom ut och jag bjöd henne på denna rätt som hon gillade starkt.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha ja, & sjövild låter ju endå ganska lindrigt :P

Jaa, vi hade det bra, det var skönt att komma bort en sväng :)



Hoppas att allt är bra med er ?! :)

2011-05-02 @ 19:13:32
URL: http://soofieeklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0