Shopping till Arvid´s rum.

Idag tog jag med mig sonen för att införskaffa oss lite grejor till hans rum. Inte så kul tyckte han men jag njöt =P
Det blev en sväng till Owes, Ikea och en snabbis in på Köpis för att köpa en klänning som tyvärr var slut i strl, något nytt vill jag ha till nästa helg när det vankas 25 års fest.
Får leta vidare!


Vi hade tänkt sätta ihop Arvid´s säng ikväll men Peter försöker natta våran gangster nu och maten är inte intagen än så det blir nog förskjutet till en annan dag, som ungefär allt annat i detta hem ;) Sen har jag hört att det är lite krux att få ihop den där dagbädden, så innan vi kommer få ihop den så har vi hunnit strypa varandra 7 ggr, säkerligen!



Sen ska det ju fyllas på med mer grejer men rummet är inte allt för stort så jag lär vänta tills sängen, köket och bordet kommer på plats innan jag kan se vad som får plats.

Kommentarer
Postat av: Sara

är blommor+krukor från owes? o vart finns alla stjärnprylar :)

2011-05-27 @ 21:37:32
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hahahaha, jaa va får dom allt ifrån ??!! :P Man kan nog aldrig förbereda sig noog för såna saker :P hahaha.

2011-05-28 @ 18:55:47
URL: http://soofieeklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0