Semester Helg

Magen har återhämtat sig så i morgon blir det jobb igen. Men det blir bara en dag sen har jag sem fre,lör och sön. Skönt och slippa en massa nätter.

På fredagen blir det nog en vända till IKEA och inhandla en massa till Arvid´s rum. Och en 1års present lär införskaffas.
På lördagen skulle jag behöva in en vända till Gävle, får se om jag kan övertala Peter.
På kvällen blir  det in till Crusingen, Arvid älskar ju raggarbilar, racerbilar, rallybillar och alla bilar egentligen men jag tror han kommer bli hel nöjd över att få titta på en massa bilar iaf. Vid fint väder blir det knytkalas hos Mamma då också. Men det ser inte så ljust ut på väderfronten.

På söndagen är det 1 års kalas för Lewi som står på schemat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0