Måndagkväll

Vid 14 tiden idag mådde jag mycket bättre så jag ringer till jobbet och säger att jag kommer i morgon, vid 17 tiden mår jag som en kasse skit igen. 
Och inte nog med allt annat som krånglar och värker i magen så har jag uringvägsinfektion också. Så det blir penicilin i 5 dagar, och det brukar inte heller vara så snällt mot magen.
Och så ska dom tas i samband med måltid, jag som vill allt annat än äta just nu.


Jag håller tummar och tår att jag mår mycket bättre i morgonbitti.
Annars blir jag tokig!


Vad jag gnäller tycker ni nu, men man kan int vara på topp jämt ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Är det magsjuka du har eller är det nå annat?

2011-05-23 @ 22:50:08
URL: http://thessangruvman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0