Ledig Torsdag

Trött, tröttare och så jag. I förrgår somna jag när jag natta Arvid och sov runt till morgonen, vaknade lika trött ändå. Sitter nu också och gäspar för fullt. Jag skyller på vädret, kroppen tror ju att det är dags för hösdepp i denna kyla.

Idag är jag och Arvid lediga från jobb och dagis. Vi ska ta och hälsa på Ingela som opererat sig på fm med Tesa & Elias. Ska ta och införskaffa en blomma innan bara.
På em är det väl städning som står på schemat.
Mindre roligt men ett måste.

I helgen har jag 3 nätter att jobba, fruktansvärt tråkigt när det ska bli fint väder men men det är bara att bita ihop. 
Arvid hämtas i morgon em också av sin Farmor & Örjan som ska ta med honom till husvagnen i Älvkarleby. Där ska han sova hela helgen och leka och busa med dom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0