Krångel

Orkar knappt blogga när det bara strular med publiceringen. Det syns bara ibland när jag gjort ett nytt inlägg.


Har haft en kanondag iaf, fikat gott hos Ingela, senlunchat på Viking med Johansson, Sandra och Danne. Handlat lite besökt Mamma och kommit hem igen. Peter och Arvid har gått och lagt sig men det låter inte som om Arvid vill sova precis.

Kikade på senaste OTH avsnittet igår också, och man blir lika kär varje gång =P


Är aptrött om kvällarna så det blir att packa åt Arvid och sedan soffläge.

Kommentarer
Postat av: Sara

jättedrygt när de inte kommer upp direkt, men de kommer ju alltid nån gång.. jag brukar trycka på förhandsgranska om jag vill veta hur de kommer se ut :)

2011-05-05 @ 19:59:58
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Sara

ok :( jag brukar trycka på publicera flera gånger för att de verkligen ska bli publicerat :D

2011-05-05 @ 21:31:14
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0